.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک گام جدید در تصویب منطقه آزاد تجاری مازندران ؛
موافقت کمیسیون شوراهای مجلس با منطقه آزاد امیرآباد
عضو کمیسیون شوراها و آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از تصویب تبدیل منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به جمع مناطق آزاد کشور در کمیسیون شوراهای مجلس خبر داد.

شمال نیوز: عضو کمیسیون شوراها و آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی از تصویب تبدیل منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به جمع مناطق آزاد کشور در کمیسیون شوراهای مجلس خبر داد.


علی اصغر یوسف‌نژاد اظهار داشت: پس از تصویب تبدیل بندر امیرآباد بهشهر به جمع مناطق آزاد کشور در شورای عالی مناطق آزاد این موضوع مورد بحث و بررسی نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های تخصصی قرار گرفت.


وی افزود: پس از کش و قوس‌های فراوان کارشناسی‌های متعدد، کمیسیون شوراهای مجلس، تبدیل منطقه ویژه امیرآباد در مازندران را به منطقه آزاد اقتصادی تجاری را به تصویب رساند.


یوسف نژاد با اشاره به اینکه این اقدام غیرمنتظره در حالی شکل گرفت که روند تعیین تکلیف مناطق آزاد کشور، بروکراسی اداری خاص خود را می‌طلبد، تصریح کرد: با رایزنی‌های متعدد، این منطقه مستقیما در لایحه پیشنهادی دولت به مجلس قرار گرفت تا مسیر پرپیچ و خم تبدیل این منطقه به منطقه آزاد تجاری و اقتصادی هموار شود و این موضوع در آستانه تعیین تکلیف قرار دارد و تنها رای مثبت نمایندگان مجلس در صحن علنی باقی مانده است.


وی بیان کرد: در شرایط موجود رایزنی‌های نمایندگان استان با همکاران خود در خانه ملت و جلب نظر آنان برای رای مثبت به لایحه منطقه آزاد تجاری اقتصادی امیرآباد می‌تواند مازندران به یکی از قدیمی‌ترین خواسته‌های خود برسد.


یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه اکنون منطقه آزاد امیرآباد در کنار هشت منطقه آزاد دیگر منتظر تعیین تکلیف در صحن علنی مجلس است، گفت: در لایحه تقدیمی دولت به مجلس مقرر شد در کنار امیرآباد مازندران، فسا در استان فارس، ابرکوه و میبد در یزد، زنجان، گچساران در کهگیلویه و بویراحمد، سرو ارومیه در آذربایجان غربی، خاف و قوچان در خراسان رضوی، خرم آباد در لرستان، تاکستان در قزوین، شاهین شهر در اصفهان به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.